Fiók és előfizetés

    RTL+ Active kód
    Az RTL+ Active csomag igénybevételéhez regisztrációval és meghatározott kábeltévé szolgáltatónál olyan televízió előfizetési csomaggal kell rendelkezned, amely feljogosít az RTL+ Active elérésére.

    Azon kábeltévé szolgáltatók, akiknél az RTL+ Active aktiváló kód elérhető az arra jogosult előfizetők részére, megtekinthető az alábbi weboldalon: https://rtl.hu/rtlmostplusz/szolgaltatok_listaja/index.html

    Az arra jogosult előfizetők a kábeltévé szolgáltatójuktól kapják meg, illetve részükre a kábeltévé szolgáltatók teszik elérhetővé a kódot e-mailben vagy az ügyfélfiókon keresztül. Amennyiben ez nem történt meg, azt külön igényelni kell a kábeltévé szolgáltatótól.

    Szeretnénk biztosítani, hogy az RTL+ Active platform minél szélesebb körben elérhető legyen, hogy kedvenc televízió műsorait és az exkluzív tartalmakat a kábeltévé előfizetők többsége élvezhesse. Dolgozunk azon, hogy minél több kábeltévé szolgáltató kínálatában elérhetővé váljon az RTL+ Active, azonban az egyes kábeltévé szolgáltatók csatlakozására vonatkozó információkat, így többek között konkrét időpontot egyelőre nem tudunk közölni.
    Megfizetett előfizetési díjak
    A megfizetett előfizetési díjakhoz kapcsolódó dokumentumo(ka)t bármikor megtekintheted az RTL+ felhasználói fiókodban. Ehhez annyit kell tenned, hogy jelentkezz be az rtlplusz.hu -ra, lépj be a Profilom menüpontba, majd kattints az Aktivált szolgáltatásaim menüpontra.
    Fiók
    Ahhoz, hogy biztonságban tudd RTL+ felhasználói fiókodat javasoljuk, hogy:

    Erős jelszót használj: 8 vagy több karaktert, melyek között szerepeljenek kis- és nagybetűk, számok és különleges karakterek.

    A regisztrációkor kapott megerősítő e-mail-ből erősítsd meg regisztrációdat.

    Jelszavadat rendszeresen változtasd meg.

    Fiókadataidat ne add meg másoknak. Családtagjaiddal egy fiókon belül, különböző profilokkal is tudtok streamelni, kedvenceket megjelölni.
    Előfizetés
    Az RTL+ csomagra előfizetni kizárólag a www.rtlplusz.hu weboldalon van lehetőséged a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően. Amennyiben még nem rendelkezel felhasználói fiókkal, elsőként ezt kell létrehoznod. Mobil applikáción keresztül az előfizetés jelenleg nem lehetséges.

    Ezt követően a webes felületen lépj be a Profilom menüpontba, ezen belül pedig az Aktivált szolgáltatásaim almenübe, majd a szolgáltatási csomag kiválasztása után kattints az "Előfizetek" gombra. Amennyiben aktuálisan több konstrukció (pl. havi vagy éves) hozzáférhető, előfizetésed létesítésekor válaszd ki a Neked megfelelőt.

    Amennyiben még nem éltél bármely időtartamú díjmentes próbaidőszak lehetőségével, díjmentes próbaidőszak biztosítása esetén elsőként így tudod kipróbálni a szolgáltatást, azonban a bankkártya adataidat már ekkor is meg kell adnod.

    A megadott bankkártya adatok a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek.

    Amennyiben a próbaidőszakod (próba-előfizetésed) nem mondod le legkésőbb a próbaidőszakod lejártát megelőzően legalább 1 nappal, a próbaidőszakod (próba-előfizetésed) automatikusan átalakul határozatlan idejű előfizetéssé, amely kapcsán az előfizetésednek megfelelő visszatérő jellegű (rendszeres) előfizetési díj fizetési kötelezettséged keletkezik és azt az Általános Szerződési Feltételekben (Felhasználási Feltételekben) foglaltak szerint köteles vagy megfizetni.

    A próbaidőszak (próba-előfizetés) lejárta előtt bármikor – a fenti határidőt figyelembe véve –, valamint azt követően is lemondhatod előfizetésed a www.rtlplusz.hu weboldalon az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenü, Előfizetések kezelése pontban található Lemondás gombra kattintva.

    Amennyiben meglévő előfizetési konstrukciódtól eltérő más előfizetési konstrukció is megtalálható kínálatunkban, és a meglévő helyett másikra váltanál, a meglévő előfizetési konstrukciódat az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint le kell mondanod és a választott előfizetési konstrukcióra elő kell fizetned. Ebben az esetben a meglévő előfizetési konstrukciód annak fordulónapjáig fennmarad, a választott új előfizetési konstrukciód pedig a fordulónappal kezdődik, mely fordulónapon kerül a választott új előfizetési konstrukciódhoz tartozó előfizetési díj első alkalommal levonásra.

    Az előfizetésed fordulónapja havi előfizetés esetén a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (számának megfelelő) meghatározott nap a hónapban. Ha ilyen nap nincs minden hónapban (például 31.), akkor a fordulónap ezen hónapokban az adott hónap utolsó napja. Éves előfizetés esetén az előfizetésed fordulónapja a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (hónapjának és számának megfelelő) meghatározott nap az évben. Ha nincs ilyen nap minden évben, akkor a fordulónap ezen években az adott hónap utolsó napja.
    Határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napja próbaidőszakra való jogosultság esetén a próbaidőszakod határozatlan idejű előfizetéssé átalakulásának napja, egyéb esetben az előfizetésed első napja, tehát amikor az előfizetési díjat először megfizetted.

    Az előfizetésed mindaddig fennmarad, és RTL+ csomagunkat elérheted – feltéve, hogy regisztrációdat nem törölted –, amíg az előfizetési díjat megfizetted, tehát RTL+-szal elérhető tartalmainkat egészen a lemondott/megszüntetett előfizetésed fordulónapjáig megtekintheted. Amennyiben a próba-előfizetésed alatt történt a lemondásod, a próba-előfizetésed a próba-előfizetés időtartamának lejártáig fennmarad.

    Az RTL+ prémium csomagra kizárólag magyar kibocsátású bankkártyával lehet előfizetni.

    Mennyibe kerül az előfizetés és mit kapok érte?
    Az RTL+ prémium csomagra közvetlenül a www.rtlplusz.hu oldalon fizethetsz elő. Kizárólag ezzel az előfizetéssel érhető el az oldal teljes kínálata: RTL Magyarország saját gyártású sorozatai és showműsorai mellett amerikai mozifilmek és nemzetközi sikersorozatok, köztük magyarországi streaming premierek, szinkronizált, exkluzív produkciók és élő közvetítések, reklámmentesen. Az előfizetés részleteiről itt tájékozódhatsz: https://rtl.hu/rtlplusz/szolgaltatasok
    Éves előfizetés
    Az RTL+ csomagra időszakosan éves előfizetési lehetőséget biztosíthatunk, amit kizárólag a www.rtlplusz.hu weboldalon a felhasználói fiókodba történő bejelentkezést követően lehet elindítani. Ahogy a havi előfizetést, úgy az éves előfizetést sem lehet applikáción keresztül megigényelni.

    Az éves előfizetési ajánlatunkat a Profilom menüpontban, az Aktivált szolgáltatásaim almenüben találod a Havi előfizetés ajánlatunk mellett. Az RTL+ éves előfizetés szolgáltatási csomag kiválasztása után kattints az "Előfizetek" gombra. Amennyiben még nem éltél bármely időtartamú díjmentes próbaidőszak lehetőségével, a bankkártya adataid megadását követően először az ingyenes próbaidőszakod indul el. A megadott bankkártya adatok a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek. Amennyiben az ajánlatban meghatározott próbaidőszak ideje alatt nem mondod le az éves előfizetésedet legalább 1 nappal korábban a próbaidőszak lejárta előtt, a próbaidőszakod (próba-előfizetésed) automatikusan átalakul díjfizetési kötelezettséggel járó éves előfizetéssé, és az ajánlatban szereplő éves előfizetési díj egyösszegben levonásra kerül. Az éves előfizetésed bármikor lemondható, azonban az éves időtartam fennmaradó részére pénzvisszatérítés nem jár, az RTL+ csomagunk tartalmait a teljes év leteltéig eléred.

    Az RTL+ éves előfizetés nem vihető át másik fiókba. Amennyiben az éves előfizetésedet nem állítod le legkésőbb 1 nappal az évforduló napja előtt, az automatikusan megújul, az év elteltével az évforduló napján újabb egy évre fizetsz elő, melynek díját – ugyancsak egyösszegben – az Általános Szerződési Feltételekben (Felhasználási Feltételekben) foglaltak szerint köteles vagy megfizetni.
    Lemondás
    Annak érdekében, hogy ne kerüljön felszámításra az előfizetési díj a következő előfizetési időszakban, legalább 1 nappal az előfizetésed fordulónapját (illetve a próbaidőszakod lejártát) megelőzően le kell mondanod az előfizetést.

    Az előfizetésed fordulónapja havi előfizetés esetén a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (számának megfelelő) meghatározott nap a hónapban. Ha ilyen nap nincs minden hónapban (például 31.), akkor a fordulónap ezen hónapokban az adott hónap utolsó napja. Éves előfizetés esetén az előfizetésed fordulónapja a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (hónapjának és számának megfelelő) meghatározott nap az évben. Ha nincs ilyen nap minden évben, akkor a fordulónap ezen években az adott hónap utolsó napja.
    Határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napja próbaidőszakra való jogosultság esetén a próbaidőszakod határozatlan idejű előfizetéssé átalakulásának napja, egyéb esetben az előfizetésed első napja, tehát amikor az előfizetési díjat először megfizetted.

    Az előfizetésed mindaddig fennmarad, és RTL+ csomagunkat elérheted – feltéve, hogy regisztrációdat nem törölted –, amíg az előfizetési díjat megfizetted, tehát RTL+-szal elérhető tartalmainkat egészen a lemondott előfizetésed fordulónapjáig megtekintheted. Amennyiben a próba-előfizetésed alatt történt a lemondásod, a próba-előfizetésed a próba-előfizetés időtartamának lejártáig fennmarad.

    A szolgáltatás lemondására csak webes felületen keresztül, az Áttekintés menüpontban van lehetőséged, az Aktivált szolgáltatásaim almenüpont, Előfizetések kezelése pont alatt: https://www.rtlplusz.hu/profilom/elofizeteseim

    A lemondáshoz a regisztrációkor megadott jelszóra lesz szükséged.

    Tájékoztatunk, hogy amennyiben rendelkezel RTL+-ra vonatkozó előfizetéssel, regisztrációd törlésére az rtlplusz.hu honlapon és az RTL+ Magyarország mobil applikációban csak az előfizetés lemondását követően van lehetőséged, melyre kizárólag a honlapon az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenü Előfizetések kezelése pontban van módod. Tájékoztatunk továbbá, hogy amennyiben a regisztrációd törlését az rtl.hu honlapon teszed meg, anélkül, hogy ezt megelőzően az RTL+-ra vonatkozó előfizetésedet az előbbiekben megjelölt helyen lemondanád, a regisztrációd törlése ellenére az előfizetési díj összegével bankszámlád fordulónaponként megterhelésre kerül, így kérünk, hogy fokozottan ügyelj arra, hogy ez esetben előbb mondd le előfizetésed. Amennyiben az előfizetés lemondásával kapcsolatban problémád van, írj az ügyfélszolgálatra: https://rtl.hu/hibabejelentes
    Előfizetői kupon
    RTL+ előfizetői kupon időszak (RTL + prémium)

    Amennyiben rendelkezel az RTL+ szolgáltatási csomag díjmentes vagy kedvezményes igénybevételét biztosító előfizetői kuponnal, és az beváltásra (aktiválásra) kerül, úgy – meghatározott időre – díjmentes vagy kedvezményes díjú hozzáférést biztosítunk az RTL+ prémium csomaghoz. Ajánlatunk nem vonatkozik az RTL+ előfizetéssel rendelkező, és/vagy előfizetői kuponnal nem rendelkező felhasználóink számára.

    Az előfizetői kupon beváltására legkésőbb a promóciós ajánlatban foglalt időpontig van lehetőséged, amennyiben legkésőbb eddig a dátumig azt nem aktiválod, úgy azt később már nem tudod felhasználni. A díjmentes vagy kedvezményes időszak az előfizetői kupon aktiválásának napjával kezdődik.

    Az előfizetői kupon többszöri aktiválására, részletekben történő felhasználására nincs lehetőség!

    Az előfizetői kupon aktiválását az rtlplusz.hu honlapon tudod megtenni a lent meghatározott lépések szerint, amelynek feltétele, hogy megadd a bankkártya adataidat, amelyek a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek. Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlataink esetében anélkül tudod igénybe venni az RTL+ szolgáltatást, hogy a bankkártya adataidat megadnád.

    Felhívjuk a figyelmed, hogy az RTL+ igénybevétele az esetleges előfizetői kupon időszak időtartamán túl a mindenkor aktuális díjnak megfelelő fizetési kötelezettséggel jár.

    Az RTL+-t akkor vagy jogosult igénybe venni, ha 18. életéved betöltötted.

    Amennyiben előfizetői kupon időszakod nem mondod le annak lejártát megelőzően legalább 1 nappal, az automatikusan átalakul (teljes) díjfizetési kötelezettséggel járó határozatlan idejű előfizetéssé, amely kapcsán visszatérő jellegű (rendszeres) előfizetési díj fizetési kötelezettséged keletkezik. Tájékoztatunk, hogy az előfizetői kupon időszak lejárta előtt bármikor lemondhatod előfizetésed, azonban ahhoz, hogy az előfizetői kupon időszakod ne alakuljon át (teljes) díjfizetési kötelezettséggel járó határozatlan idejű előfizetéssé, az előbbiek szerinti határidőt be kell tartanod. Az előfizetői kupon időszak lejártáról, illetőleg a díjfizetéses időszak kezdetéről külön értesítést nem küldünk.

    Előfordulhat, hogy bizonyos promóciós ajánlataink esetében, amikor anélkül tudod igénybe venni az RTL+ szolgáltatást, hogy a bankkártya adataidat megadnád, a promóciós ajánlat szerinti időszak lejártával az előfizetésed automatikusan megszűnik, nem fogod a továbbiakban elérni az RTL+ csomagot, így az ilyen előfizetői kupon beváltásával díjfizetési kötelezettséged sem keletkezik.

    Előfizetői kupon időszak esetén lemondásoddal az aktiválás napjának megfelelő következő havi fordulónappal szünteted meg a díjmentes vagy kedvezményes előfizetésed, függetlenül attól, hogy milyen időtartamú előfizetői kupon került beváltásra (tehát például, ha 2023. december 15. napján beváltottad a három hónap ingyenességet tartalmazó előfizetői kuponod, azonban azt a 2024. januári fordulónapot megelőzően mondod le, úgy a három hónap helyett csak egy hónap ingyenes előfizetői kupon időszakot tudsz igénybe venni). Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben az előfizetői kupon időszak teljes időtartama alatt szeretnéd élvezni az RTL+ szolgáltatási csomagot, de nem kívánsz (teljes) előfizetési díjat fizetni, úgy az előfizetésed csak a kupon időszak utolsó hónapjában mondd le (tehát például, ha 2023. december 15. napján beváltottad a három hónap ingyenességet tartalmazó előfizetői kuponod, és a teljes három hónap ingyenességet ki szeretnéd használni, azonban előfizetési díjat nem szeretnél fizetni, úgy az előfizetői kuponnal létrejött ingyenes előfizetésed csak a 2024. februári fordulónapot követően, azonban az előfizetői kupon időszakod lejártát megelőzően legalább 1 nappal mondd le).

    Előfizetői kupon beváltás lépései
    1. Nyisd meg ezt az oldalt:
      https://www.rtlplusz.hu/premium/aktivalo-kod
    2. Írd be az e-mailben található előfizetői kuponkódot! Kattints a Megerősítés gombra!
    3. Itt látod az ajánlatot, a “Kipróbálom” gombra kattintva tudsz továbbmenni
    4. Jelentkezz be
    5. Bejelentkezési felület után válaszd ki a profilod (ha több profilt hoztál létre)
    6. Fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót, nyomj a Folytatás gombra
    7. Add meg a bankkártya adatod
    8. Kész
    Ha már be vagy jelentkezve, úgy a 4. és 5. lépés kimarad.
    Cég részére történő számlakiállítás
    Az RTL+ prémium streaming szolgáltatásunk előfizetési díjáról nem tudunk cég részére számlát kiállítani, tekintettel arra, hogy szolgáltatásunk kapcsán – az Általános Szerződési Feltételekre (Felhasználási Feltételekre) is figyelemmel – (fogyasztónak minősülő) természetes személyekkel áll módunkban előfizetői jogviszonyt létesíteni.

    Magánszemélyként a megfizetett előfizetési díjakhoz kapcsolódó dokumentumo(ka)t a Profilom menüpontban, az Aktivált szolgáltatásaimnál találod: https://www.rtlplusz.hu/profilom/elofizeteseim

Nem találtad, amit kerestél?

Küldj üzenetet kapcsolatfelvételi űrlapunk segítségével.

Üzenetet küldök